ГОСТЕВАЯ КНИГА

[16 сообщений]
 Добавить запись    Следующие 10 сообщений
:: стр.1 :: стр.2 ::
 Наталія - (Прилуки) - четверг, 30 Мая, 2019 г.
Не люблю писати поганих відгуків але в мене «накипіло». Я водій початківець, тому досвіду в мене не має з чим порівнювати але куди б я не їхала, куди б я не йшла, завжди читаю відгуки, які мають не малу роль у виборі...Приїхала на СТО А1, відразу все сподобалося, своєчасно приділили увагу моєму автомобілю, подивилися, сказали що треба замінити, запропонували послугу по замовленню необхідних запчастин, начебто все ок...Перше що мені не сподобалося, що коли приїхала забирати машину, після роботи в 17:10,то машина ще була не готова... чому працівники автосервісу, не передзвонили і не попередили мене, а я їхала через все місто до них. Потім щойно добралася до свого помешкання, подзвонили о 18:30, що автомобіль можна забрати... Приїхавши по нього при розрахунку за деталі, з мене взяли грошей майже на 200грн більше, коли я спитала в чому причина, бо перед тим як робити автомобіль, мені все написали, скільки коштуватимуть запчастини і скільки коштуватиме послуга ( щоб її поставити)... відповідь була, що машину треба було розібрати, щоб поставити дані запчастини🤗 Коли я спитала у своїх колег на роботі, чи можна дані запчастини: дві передні пружини, правий наконечник + тяга, поставити не розбираючи автомобіль... мені відповіли, що звичайно не можна, потрібно розбирати. Так я і не зрозуміла чому заплатила більше ніж мені говорили спочатку... Потім від‘іхавши від автосервісу, щось у машині, почало стукати , я повернулася назад, щоб мені пояснили причину. Виявилося , що одна з деталей- задня стойка стабілізатора, була бракована. І ще в мене відкрите питання, чому ці дві стойки, були різних фірм і з різною ціною, домовляємося і плачу за одне, а отримую, зовсім інше...Другий день я без автомобіля, бо ще не прийшла нова стойка, щоб замінити браковану... Чим все закінчиться ще не знаю. Але наступного разу я тепер подумаю, чи мені їхати на це СТО. 🤔😏
 Валентин - (Прилуки, Украина) - пятница, 11 Марта, 2016 г.
Приехал 11.03.2016 на "круглосуточную" мойку, всё закріто в 6:00, никого нет. Зачем заявлять на сайте, что мойка круглосуточная. Не вводите клиентов в заблуждение.
Антон - (Прилуки) - пятница, 12 Июня, 2015 г.
Хочу подякувати працівникам за виконану роботу!Замінили шарову по рекламації.Довелося почекати поки розберуться з документами на шарову, але замінили безкоштовно, тепер розумію чому ціна на запчастини відрізняється на 10-15% є гарантія!
Дякую!
Антон - (Прилуки) - вторник, 2 Июня, 2015 г.
8.04.2015 змінював шарову опору на Mersedes Sprinter 311. Три дні тому поїхав у відрядження і щось застукало. Заїхав на найближчу станцію. Сказали, що порваний пильнік на шаровій,можна по рекламації її замінити чи які є пропозиції?
ADMIN SAYS:Доброго дня Антон!Зверніться за номером
050-15-16-17-8 і ми домовимося в який час Вам зручно буде під'їхати, щоб ми вирішили Вашу проблему!
Дякую за розуміння!
Val - (Прилуки) - суббота, 27 Декабря, 2014 г.
Renault Sandero. В конце октября 2014 ставил ГБО. Менеджер Игорь, адекватный и грамотный специалист, порекомендовал комплект, установили, правда с некоторой задержкой. Но всё чётко установили, настроили. Через неделю обратился, показался запах газа. Не отказали, всё проверили. Мой наилучшие рекомендации.
Светлана - (Прилуки, Украина) - среда, 10 Декабря, 2014 г.
Были проблемы с двигателем. Делали диагностику, быстро,качественно и профессионально устранили неполадку. Осталась довольна работой СТО.
 Андрей - (ПРК) - вторник, 22 Апреля, 2014 г.
Сдал Chery Amulet 2007г.в. на полный ремонт (счет на 7000грн), и уже месяца через 2 начались первые сбои (1500км). Буду отганять обратно, посмотрим какие у вас гарантии.
ADMIN SAYS:Добрый день Андрей. Что касается гарантии, то действительно она у нас есть и работает.
Для более глубокого исследования проблемы, Вам нужно предоставить автомобиль на СТО. Относительно даты и времени посещения сервиса просьба связаться с мастером-приемщиком по номеру указаном на сайте или же 0937446721. Спасибо за понимание.
Сергей - - вторник, 4 Февраля, 2014 г.
У меня VW CADDY на днях был на осмотре ходовой и был приятно удивлен. Осмотр делали очень внимательно ,не 5 минут как везде, вплоть до пыльников, ЗТК,ПТК, тормозных шлангов, и еще на колесо одевали какое-то спец устройство для детальной проверки всех сайлентблоков и шаровых. Все занесли в распечатку. Короче вам Респект молодцы.
Владимир - (прилуки, Украина) - суббота, 30 Ноября, 2013 г.
зделали розвал позвонили можно забрать машину. Приехал по машину еду а руль не ровно стоит!!!!!!!!! на вопрос почему так??? как мастер отдал машину??? все только пожали плечами!!! очень огорчен! больше не приеду!!!
 Дмитрий - (Киев, Украина) - среда, 30 Октября, 2013 г.
Я взял наряд, и что из этого? Дела необходимо честно вести, а не сначала говорить одну сумму а после ремонта выставлять другую.
:: стр.1 :: стр.2 ::
 Следующие 10 сообщений


Добавить запись в гостевую книгу

Имя*:
  E-Mail:
  
Город:
  Страна:
  
Сообщение*:


Контрольный анти-спам код*: pv4s3q
 

Поля отмеченные звездочкой (*) обязательны для заполнения